Nån gång ska jag ha en Spike!


Så är det bara! Efter att ha kollat mig igenom världens bästa tv-serie som någonsin spelats in: Buffy the vampire slayer så kan jag bara börja med att konstatera att jag är en total fanasy nörd. Jag vet! Jag kan också konstatera att jag någongång måste ha en hund som heter Spike.

Jag var ju lite inne på det när jag skaffade Jax, jag hade då sett hela serien för första gången men det kändes inte helt 100% med Spike på Jax.. Det måste vara på en ccol hund.. Kanske en helsvart kelpie eller kanske en övertecknad bc eller nått!

Men men en Spike ska det bli någongång! Så det paxar jag! 

<--- Bild på karraktären Spike i serien. Han är både hård och mjuk på en och samma gång.. Egentligen precis vad jag söker i en vallhund..

Idag har vi proemnerat! Vi hade Kicki o hanns rottis Ivra med oss också! Los tyckte det va döö coolt med en sån stor hund.. Jax försökte mula ner Los i snödrivorna som vanligt med då kom konstapel rottis och bestämde att sånt fick man inte göra! Hon är för härlig Ivra. Hård men rättvis!

Kommentarer
Postat av: kicki

Precis som sin husse;) Trevligt va d!!

2010-02-23 @ 22:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0