Anmäld till tävling..

Nu var det gjort! Jag har anmält till två IK-1:or i Södertälje.. Ska verkligen bli spännade! Lisbeth Iller Jonsson är det som dömmer båda dagarna! Nu ska jag bara väna med spänning på lottningen av start ordning.. Jag brukar ju få starta först (vilket jag hatar) så jag hoppas på någon stans i mitten..


Fråndrivnings träning i Säterhyddan..
Foto:
Kristina Carlsson

Jag önskar mig en Beat med rätt attityd därför vi ska på "träningsläger" veckan innan för att slipa till honom lite! Men det ska bli kul att tävla bara för att och inte gå VP det var allt bra nervöst! Det ska jag som tur var aldrig göra om.. I varje fall inte med Beat!

 
Beat laddad inför ett träningspass och Beat trött efter ett träningspass..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0