Blandad träning..

Vi ägnar dagarna åt att gå långa härliga promenader i skogen, samt lite blandad träning inomhus.. Jax övar för tilfället att stå med alla fyra tassarna i en skål, han kan stå med tassarna i en låda men detta var betydligt svårare.. Inte att få honom at förstå utan för honom att få in rätt teknik.. Men vi kämpar på! Det är roligt att se honom försöka..

Han har även fåå lära sig "elefant" dett vi säga stå med två tassar på skålan och gå runt med bakbenen.. Detta kallar andra kloss träning men jag tycker att det passar bättre med elefant, han e ju elefantfärgad med sin glåblå päls och ser ut som en elefant på cirkus då han håller på! Häftig är att träna! Han bara vill, vill och vill!

Beat har fått traggla på med fjärren, tänk va lätt det hade varit om man fick gissa sig till skiftena i stället för att lyssna anser Beat.. Suck! Men det blir bättre! Längre tid mellan skiftena tränas också!

Jag har även börjar lära in lite gå slalom mellan mina ben med Beat.. Går så där! Han fastnar lätt i fot position men det är bra för han lilla hjärna att träna på att göra OLIKA saker inte bara det som är lätt som han tror är rätt!

Guinness har också fått jobba lite på elefant tricket! Går fint! Men sen började jag få honom att gå fot på bakbenen i stället och det var roligare så det övar vi på! 

Jag har suttit och kikat på och sorterat gamla bilder..

Kolla in dessa små pluttar!



 

Kommentarer
Postat av: Anna & Juni

Åh, vilka gölliga bilder! Men jag ser att ni har snö, vilken del av sthlm är ni i egentligen? Den enda snö som finns här är någon liten driva som är alldeles gul. Eller är det i Norkan kanske? Vi har fått mersmak och vill åka MER :)

2008-12-15 @ 22:07:55
URL: http://www.annaronge.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0