Fixar och trixar och promenerar..

Jag har pillat lite med desigen på sidan.. Igen! Jag bara älskade ju den bilder på Beat så det var bara tvungen att få lite extra plats på sidan! Fixar även med en ny liten sida som ska heta webbdesign, den är inte klar än! Tänk så svårt det är att göra en o-hundig sida! Den kommer nog så småning om!

Jag har fått några förfrågningar på att göra hemsidor till folk och vänner! Kul kul! Vi får se hur det blir!

Idag tog jag alla tre grabbarna med mig på en skogspromenad i min härliga skog! Vad jag saknar den! Beat är överladdad av att gå i skogen så vi fick börja med lite koppel och "gå bakom" för att han inte ska tok rusa i skogen.. Jag kommer ALDRIG glömma den gången han sprang in i en sten så att han svimmade och slog ut sina tänder.. Jag tror att jag har hört talas om att border collisar ska vara smarta?? Jag kanske fick ett annorlunda exemplar?!?

De skötte sig fint alla grabbarna i varje fall! Jag lyckades lura bort Jax i skogen två gånger och då får han panik, skriker rakt ut och springer som en galning för att hitta oss.. Härligt med en hund som verkligen anstränger sig för att vara med mig och hålla sig i närheten.. Önskar det skulle fungera på Beat också!

Beat passade på att ta sig ett dopp i bäcken.. Han har inte hört talas om att man bara badar på sommaren utan simmade glatt runt bland isflaken! Det var det här med border colliens intelligensnivå igen då.. 

Guinness är verkligen glad att ha sin kelpie kompis hemma! De har såå kul ihop!


Bruna Björnen och Maxon Jaxon i någ lek man tydligen måste vara kelpie för att förstå!


Nu ska här eldas för fullt! Varm ska det bli! Jag har ju en hel border collie att tina upp!


Kommentarer
Postat av: Gunilla

Guinness är så lik sin mamma Elfin. Det skulle vara kul att se honom, det var ju ett tag sedan.

Ha det gott

2008-12-11 @ 15:04:30
URL: http://www.cukids.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0