Förkyld matte och vittringsträning =

DÅLIG KOMBINATION!!!

Jag blir GALEN på vittringen! Jag blir galen på mig själv för att jag inte har något tålamod.. Jag blir GALEN på Beat för att han verkligen vägrar att använda sig av sin tre hjärnceller! Plocka, plocka plocka! Det är vad vittringen är för Beat! Jag har testar allt känns det som! HAN vägrar att använda sin nos! Det går till en gräns sen börjar jag bli irreterad och då fungerar inget alls och det slutar med att jag surar och Beat gömmer sig i sin bur! HÄRLIGT! 

Tänkte jag kunde köra med Jax i stället då men det gick om möjligen ännu sämre! Han skulle mest bara sitta fot eller ligga och for i kring som en ångvält så pinnar, stolar och bord flög åt alla håll! Idag är jag en urusel hundtränare utan tålamod! 

Ska nog lägga mig o läsa en bok och vårda min förkylning i stället! BLÄ!

Ingen kamera har jag heller! Suck! 


Kommentarer
Postat av: Veronica & Basta

Vittring kan verkligen gå en på nerverna. Hade samma problem med min förra kelpie, och till slut fick jag till det genom att skaffa MASSOR av vittringspinnar (typ 30-40 st) och lägga dem i frysen, sedan lägga ut ALLA tillsammans med "min" pinne som givetvis inte varit i frysen. DÅ kopplade hon på snoken, och fattade hur det var tänkt.....

2008-12-28 @ 15:35:30
URL: http://www.svekhult.com/hundia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0