Nu har vi varit o tränat!

Kallt, geggigt och massvis med folk på tåget! Men annars gick det bra!

På vägen dit skötte sig alla hundar utmärkt.. Härligt!

Vi mötte upp Sara och Tess med sina hundar Nogger och Lara båda "vanliga" kelpisar. Vi tränade det mesta! Hopp apport gick fintfint! Rutan bra fart och fina ställanden.. Inkallningen går ju framåt men nu så skulle han lägga sig på stå! Fan! Men det är ju bara att träna på! Beat va sååå taggad! Lite för taggad kanske men jag gillar min galna border collie!
Sara kommenderade mig och det gick sådär! Nu har vi tränat så mycket stegförflyttningar och vändningar att han haren förvantan på att det ska vara slut efter varje sån grej och inte att vi ska fortsätta gå! Så nu måste jag träna LÅNGT!

Jax fick springa till rutan! Det gick finfint! HAN ÄLSKAR ATT SPRINGA TILL RUTAN!

Hemvägen beslöt vi oss för att ta tunnelbanan och byta till pendeln på centralen så det blev lite extra miljöträning för hundarna! På tunnelbanan var det packat med folk men hundarna tog det coolt! Vi åkte rulltrappor och allting fungerade såå fint! Beat är en klippa att ha med sig och Jax börjar att bli såå duktig! Skönt!

Lite bilder! Johanna har fotat!


Allihopa!


Johannas lilla stora Hozz
(stor i kroppen, liten i huvudet!)


Jag och Beat

 
Jax med sitt täcke


Canovills Lara, finfin kelpie tik!


Saras Nogger utan päls!
Hur ska det gå på söndag??


Kommentarer
Postat av: Sara & Nogger

Ja jag vet ifan hur det kommer gå :) typiskt liksom !

Tack för träning, trevligt trevligt

2008-12-05 @ 20:37:20
Postat av: Tess

Trevligt o träffas idag=) Lerigt vart det, sakta men säkert:D



sötLara på bild också=)=)

2008-12-05 @ 20:44:21
URL: http://www.stis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0