Nu ska vi träna!

 
Godmorgon Sverige!

Idag ska jag och Johanna o hundarna åka till Kista BK och träffa Sara för att träna.. Det blir även träning i att åka pendeltåg fram för allt för Hozz och Jax.. Beat vet redan hur man gör och sover som en stock hela vägen.. 

Idag ska jag bestämma mig om jag ska tävla! Det lutar åt att jag låter bli! Synd tycker jag verkligen men jag går inte ut med en hund som inte har alla moment!

Det är vittringen som spökar för oss.. Plockepinn tycker Beat och tar första bästa pinne, smaker på den en stund och upptäcker då att det inte var rätt! Då tar han nästa! Så kan vi inte ha det!

Nu ska jag skära lite blodpudding! Idag ska vi träna massvis med hopp-apport för att det har vi inte kört på evigheter!

På bilden: en morgontrött Sandra i Nalle Puh pjamas..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0