Tävlingssugen!

Nu har jag kikat på tävlingar framöver och är såå tävlings sugen..

Till Beat hittade jag två IK-1:or i Januari i Södertälje.. Men då måste vi verkligen träna! Men sugen är jag allt! Tror ni det går att beställa vänsterhämt bägge dagarna??

Lydnadsklass III blir det i februari.. I ridhus! Alltid lika spännade!

Jax då! Man måste ju drömma lite! Han blir 10 månader den 3mars och i mars finns det några tävlingar som skulle passa.. Jag har alltid drömt om att starta en hund som är så ung men vi får se! Det är förståss lydnadsklass I vi pratar om..

Vallningen får vi se! Kelpie mästerskapet ska vi ju vara med på men vi kanske ska lyckas klämma in nått VP där på våren också! Vi får se!

Nu ska jag sova och drömma om tävlingar, priser och pokaler..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0