Vissa saker bör inte kombineras..

... dit hör magsjuka och kelpievalpar! Fy! Jag har inte fått behålla någon mat som jag har försökt sätta i mig.. Är helt matt och slut i hela kroppen! Att bara gå till hundgården (där Jax och Beat tyvärr har fått spendera mestadelen av sin tid) är ett helt projekt trots att den bara är 30 meter ifrån huset! Jag måste vila en lång stund för att orka gå tillbaka!
Jag har nästan bara legat i min säng och sovit, läst en stund för att sedan sova igen! Guinness har legat på mina fötter och vägrat att röra sig ur fläcken! Guld hunden! Min lilla hjälte! Han vaktar mig mot allt, Beat & Jax, flugor nyfikna katter och annat som kan störa mig!

Nu ska jag ta en liten tupplur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0