Jag tror att jag har kommit på det!

Vad lill-skrutt ska heta alltså! Men jag tänker inte avslöja det riktigt än! Stefan måste få komma hem och godkänna namnet först! Snart så kan han både ligg och sitt! Det är en duktig pojke, snabb i huvudet som attan! Vi har övat att klippa lite klor också.. SPRATTELGUBBE! Vilket resulterade i ett av tre klippta klor blödde en! Jag tänkte försöka igen om en liten stund!

Ikväll ska vi valla! Ska bli spännade! Vi ska upp till Fia med Meg som har Jogestorps Trägård och ta en sväng om med hennes gotlandsfår! Jag har inte varit och vallat på dem sedan innan de fick lamm så det ska bli kul! Alltid bra att träna på olika platser och får!

Kommentarer
Postat av: Emilie

Är det namnet jag tror det är, eller har du kommit på ett nytt??

2008-06-30 @ 13:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0