Man va ska han heta då?

Tänk att det ska vara så svårt att döpa en hund.. Jag har massvis med förslag men jag kan inte riktigt besluta mig för vad som jag tycker passar bäst på mitt lilla underverk!

Mina förslag är:
Fred - detta har vi varit inne på ett tag (utalas fredd), men tänker man inte direkt på familjen flinta?
Ice - låter som en bordercollie tik tycker jag!
Vince - Detta gillar jag men är det inte lite svårt att säga?
Ale  - en Guinness & en Ale, det e ju tufft men är det ett namn?
Don - Bordercollie namn jag vet, TRÅKIT!
Tag - tik eller hur?
Jeff - mesigt!

Förslag mottages tacksamt!

Allt går såå bra med lilleman här hemma föresten, har ringt till "gammelhusse" och skvallrat och han tror att han är så snäll för att de brukar bli passiva när det kommer till ett nytt ställe och sen så ska han tydligen bli galen! Vi får väll se!

Stefan är iväg och fiskar och har med sig kameran så det blir dåligt med bilder tills på måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0