Anmält till tävling, framgång och bilder..

Nu är det klart! Jag har anmält Beat till trean i Åkersberga den 7e december.. Alltså samma helg som stora stockholm.. Det blir super bra då ställer jag Filo pinscher (Zorros barnbarn) på lördagen o tävar på söndagen.. TOPPEN!

Äntligen har jag likom lyckats att få Beat att äta.. Först fick han ingenting i en dag sedan började jag så smått med lamm och ris och då menar jag likom kokt riktigt lamm o riktigt ris.. Sedan blandade jag i uppblött torrforder och ökade med mer o mer mat i per dag.. Nu idag satte han i sig en hel skål full med bara uppblött foder.. Han likom kastade i sig maten.. Det har han ALDRIG gjort! Jag håller tummarna för att det håller i sig! 

Jax om han får välja skulle han dricka litervis med vatten.. Han ÄLSKAR vatten.. Hur gott kan det vara??

Bilder på Guinn.. Jag kan bara inte låta bli.. Stefan tar så fina bilder..

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0