Dagarna går...

Nu är det nedräkning.. Tävlingen närmar sig med stormsteg! Spännade! Träningen går bra men såklart inte alltid strålande.. Men alltid lär man sig något! Vi börjar få in snitsen på att dela, Beat verkar fatta grejjen.. Nu är det som vanligt bara mig det hänger på..

Valparna växer så det knakar! I tisdags var det veterinärbesiktning av B & C kullen och idag åker de första valparna.. Både skönt och lite sorgligt!





Morgon rastning av hela ligan.. Inte det lättaste vill ja lova!
FOTO: Stef

I helgen blir det lugnt, leverans av valpar och träning hoppas jag... Jag ska försöka köra lite banor för att få in snitsen och tvinga mig själv att få allt att fungera¨på en och samma gång! För så känns det nu! Är hämter bra så blir framdrivningen dålig, går han lugnt och balanserat på drivning/fösning så kan vi inte dela!

Men men ÖVA ÖVA ÖVA och sen så kommer det nog att lossna allt mer eftersom!


Just D! Så här ser det ut på Kelliegården! Jag är på väg ut på valpjakt tror jag..
FOTO: Stef

På tisdag ska den sista kullen besiktigas och då så ska jag passa på att röntga Beats höfter samt lysa hans ögon! SPÄNNADE!! Nu är jag super nojjig och föreställer mig det värsta HELA dagarna i enda.. Båda Beats föräldrar har A höfter så det borde ju inte vara någon fara men man ska IINTE ropa hej! Håll tummarna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0