Lite nerver..

...nu börjar det pirra lite i min mage..

Nu är det 6 dagar kvar till IK-1 och 7 dagar kvar till VP:t..

Kollade på bilderna från förra gången vi försökte oss på att bli godkända och får rysningar då jag minns de stora springiga pälstackorna.. Djuren ute på Breviksnäs har vi ju vallat på innan men jag har hört ryktas att dom ska vara nyklippta.. Vilket mycket väl kan betyda springiga djur!


Beat och de springiga fåren på VP:t i augusti


Vi tränade igår och Cima körde Beat.. Alltid kul att se hur han är med någon annan.. Han försökte fuska, springa och fula sig men efter en stund gick han som en gud.. STOLT matte! Han kan ju minsann.. Det hänger ju bara på mig!

Cima fick honom så mjuk och fin i huvudet, han var riktigt ödmjuk! Härligt att se.. Ingen rally-kalle så långt ögat kunde nå! Nu ska vi bara se hur han är med mig i dag. Cima ska titta! Såå bra när man får ögonen på sig, nyttigt att få bra kritik!

Valparna åker en efter en.. Nu är de "bara" 11 stycken kvar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0