Nya tider!

Nu är vi tillbaka på banan igen..

Jag kunde inte hålla mig borta från nätet längre.. Så nu är vi tillbaka! Men ny design! Vad tycker ni? Första sidan är borttagen också.. Man hamnar i bloggen direkt! Vi får se hur det känns..


Beat & Guinness

Vi saknar östergötland, Guinness, huset, vännerna och vallningen! Men vi trivs bra i här hemma i Huddinge.. Hundarna börjar anpassa sig till ett nytt liv med koppelpromenader och lydnadsträning! Till och med Jax har fått sig några pass och han gillar det och är snabb och lättlärd! Vi får se vad det blir!

Beat och jag har satt i gång med treans moment. Oj vad mycket nytt! Men roligt! Hade planer på att starta honom i trean på Stora Stockholm men så visade det sig att hundungdom inte längre anordnar lydnad så vi får se när vi tävlar.. Jag har så svårt att träna utan mål så jag ska leta reda på någon tävling att anmäla mig till..

I kväll blir det träning på någon brukshundsklubb.. Vi får se vilken!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0