Startlistorna ute..


På lördagen den 18 oktober gör vi premiär i IK-1 och då startar vi som nummer 2 av 23 (än så länge).. Jag hoppas att det är många efteranmälningar så jag får se några hundar innan det är dags för oss att starta..

På söndagen är det VP och dags för revenge.. Då startar jag som nummer 13 av 17 startande.. Det känns bättre tycker jag..

Bilden intill är från första gången vi skulle starta VP.. Då gick det inte riktigt hela vägen.. Beat såg lugn ut vill ja lova men det var INTE jag..

Denna gången tror jag Beat kommer att vara mer laddad och jag lugnare.. Nu vet jag ju att vi kan.. Hoppas jag i varje fall..

Nu ska jag ta mig en sväng om med fåren och hoppas att ha en lugn och lyhörd hund att träna med.. HÅLLER TUMMARNA!!

Jag ska försöka att köra honom två gånger om dagen fram till VP:t och fösöka hålla stenhård disiplin i vardagen.. Jag vill verkligen får den där härliga känslan av samarbete och för att den ska infinna sig MÅSTE han vara LUGN!!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hallooooj Favoritdotter.

Lycka till på tävlingen, Beat klarar det om du klarar det, valium, sprit eller????????

Messa så ringer jag när det passar.



//P

2008-10-10 @ 07:58:57
Postat av: Mamma

Hej!



Jag skall väl inte var sämre önskar såklart LYCKA TILL på tävlingen, Jag vet att favorit Beat kan .....

Kram ,Kram Carina

2008-10-10 @ 10:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0