Bästa platsen!

Här hemma bara öser regnet ner.. Jag tänkte att vi skulle ha vallat men inte i detta väder..
Vi får ta oss en tur i morgon eller vad säger du Emilie??

Dagen har istället ägnats åt att städa, tvätta, bära in ved och mycket annat! Jag har sorterat i min gardrob samtidigt som har lyssnat på gamla låtar så att man blir helt nostalgisk!

Beat tycker att det är jobbigt när jag far i kring och han måste flytta på sig jämt och ständigt.. Han har nämligen en otrolig förmåga att alltid lägga sig i vägen.. Varken Guinness eller Jax äger (som tur är) denna mycket märkliga förmåga!

Men i vilket fall hittade Beat till slut den perfekta platsen där han kunde ligga helt ostört! En kartong efter vår nya skrivare! helt perfekt enligt Beat!




Han e ganska speciell våran lilla Border Collie men jag gillar honom ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0