En dag på Kelliegården i bilder..

 
Jag tillsammans med några av valparna
Foto: Stef


Inte helt enkelt att gå med alla valparna runt benen..
Det kräver teknik och en försiktig hasande gång!
Foto:
Stef


Jax blir uttittad ur en av valparna ur B-kullen


Beat ÄLSKAR valpar och vill gärna ligga i en hel hög och mysa..




Matdags för alla 16!!
Foto: Stef


Jax tillsammns med sina favoriter Joy och Sly


Jag försökte in i det sista att inte skaffa mig någon favorit bland valparna men
denna lilla tös har varit på mig sedan första dagen jag kom!
Detta är Kelliegårdens Bess, den mista tiken i B-kullen en häftig liten hund!
Foto: Stef

OBS! JAG SKA INTE HA NÅGON VALP!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej Älskling.

Har du inte sagt tidigare att du inte skall ha en till hund.........

//P

2008-10-02 @ 09:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0