Koka soppa på en spik...

Jag är ingen mästerskapskock det ska stjärnorna veta.. Jag tycker inte heller att det är särskilt skoj att laga mat men ibland så lixom lyckas jag bara att få till det! Idag svängde jag ihop en fiskgratäng som var sååå god! Duktiga jag!

Hundarna jag jag har varit ute på en tur runt gården för att kolla så allt står rätt till! Några bilder vart det..


 

Fler bilder hittar du här

Beat har total abstinens efter att få jobba så han smög på alla djur han kunde hitta, katter, hästar och favoriterna alpackorna.. Vi får se till att valla i morgon så vi inte tappar bort våran positiva attityd!

Guinness och Jax håller ihop i vått och torrt och Beat smyger mest runt på promenaderna.. Hmm..
Idag har vi (eller rättare sagt jag) roat oss/mig med hundvård = kloklipp, fästingssök samt borstning! Jag lyckades klippa bort en bra bit av sprickan i Beats klo, det känns bra att den inte har blivit större och att kon växer så snabbt som den gör! Snart e han hel igen! Jag har "lagat" klon efter bästa förmåga med sprayplåster och det verkar som m det håller bra! Ont gör det däremot att spraya på och Beat visar att han lider genom att dreggla! Lite speciell är han allt den där hunden..

Kommentarer
Postat av: Gunilla & John-Åke

Säger det igen! Duktig fotograf, jättefina bilder på hundarna och katten!

Ha det bra

2008-09-06 @ 09:00:31
URL: http://www.cukids.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0