Pyssel tajm..

 Jag fick ett litet infall för några veckor sedan då vi av någon anledning hamnade på barnavdelningen på Maxi och där hittade jag ett pärlset från Photopearls där man laddar in foton och sedan får ett mönster som man kan bygga efter! Såå skoj! Men så kunde jag ju inte börja för vi inte hade någon skrivare men nu har vi ju det så det var bara att sätta igång! Kul, svårt och pilligt!

Här intill ser ni bilden i pärlor som jag tänker bygga! 

På bilden nedanför ser ni det påbörjade projektet..


Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej Älskling.

Tänker på din nedlåtande komentar om att vara mästerkock. Kan kallt konstatera att all gånger du bjudit på mat såc har det varit mer än bra.....

Drunkna nu inte i regnet, håll huvudet högt......i dubbel bemärkelse.

//P

2008-09-07 @ 17:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0