Häftig hund, cykel och vilda djur!

Dagarna rullar på! Jag promenerar med hundarna och har det allmänt bra! Igår tog jag mig en cykeltur med Beat & Rap och det blev värsta naturupplevelsen.. Vi startar våran tur med TVÅ vildsvin som for i väg som två skott när vi kom.. Hundarna hade LÅNGA halsar med höll sig fint på vägen som de ska.. Lite längre in i skogen står det två hjortar på vägen.. Efter ett tag springer de bort och de följs av cirka 15 stycken.. Beat o Rap tittade nyfiket på men gjorde inga försök att springa efter.. Duktiga pojkar.. I slutet av promenaden såg vi en STOR rovfågel (vet inte vilken art) som geld runt i en glänta på jakt efter nått ätbart! Häftigt när man får se så många vilda djur!

Igår var Stef o hämtade sin nya hund.. En tjeckisk varghund importerad från Tjeckien!

Lilla Vita med matte Cima! Foto: (c) Stef 


Nu ska Jax får sig ett litet lydnadspass..
Imorgon åker vi hem.. Tråkit! Men vi kommer tillbaka!

Uppdaterat länk sidan med lite nya länkar, Patrik & Filo, Sabine på Mitchens Kennel och så Slumpens Skördar

Kommentarer
Postat av: Sabine

Hejsan, Roligt bildcollage du gjort. Skoj du hittat min blogg, vi får se om det håller i sig med jämna uppdateringar. Det skojiga är ju att man kan få ut bilderna så lätt. På hemsidan var det så omständigt. Lycka till på tävlingen i helgen. Sabine

2009-01-13 @ 18:01:41
URL: http://www.mitchenskennel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0