Hårda tider..

Nu har mamma dragit i gång något slags "kom i dina gamla jeans" project.. Det innebär att man ska äta någon form av grönsaks-soppa i stället för mat! Frukost, lunch o middag samma sak i en vecka! 

Jag ska på försök hålla mig till detta med ett undantag! INTE till frukost!
Mitt te och mina mackor är HELIGA!


Mamma lagar soppa! Någon som e sugen?? Kom förbi i morgon klockan sex vettja!

Idag har jag varit hemma hon några vänner och predikat om hund! Alltid lika kul! Ska bli spännade när de får sin valp!   

Nu ska jag ut med djuren! Snö, blött o halt! JIPPIE! Hundägandets baksida kallar jag detta!

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Håller med dig, te och macka ska det vara till frukost. Man kan ju också köpa nya jeans!!

2009-01-20 @ 08:26:30
URL: http://www.cukids.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0