Massvis med foton..

En rolig som dära utmaning.. Vet inte vart jag såg den först men tänkte den kunde vara lite skoj!


En bild på dig själv nyligen
Jag o Beat på Kista BK och en Nyvaken Sandra i Nalle Puh pyjamas

 

En bild på dig själv där du var omedveten om att du blev fotad
1. Jag o Pärlan på Utö brygga i Stockholms Skärgård 2005! Åhh Sommar!
2. Lydnadstävling juni 2008 på Botkyrka BK, jag undrar vad Amanda säger till mig här?


En bild på dig själv för länge sen
1. Januari 2004 framför webbkameran..
2. December 2005 första terminen på Hundsportgymnasiet tillsammans med Tess & Zorro



En bild på någon du älskar
Jag gör det enkelt för mig..
Världens bästa Beat & Finaste favoriten Maxon Jaxon


En bild på någon du saknar
Guinness, Kelpa, Björnen - Du saknas mig

En bild på någon du önskar vore med dig nu
Jojjo - vi träffas alldeles för sällan!


En bild på någon du tycker är söt
Rajo som liten 11 veckors kattunge


En bild på någon du älskar på en plats du älskar

Norrviken Ljusterö




En bild på en plats du saknar
Mitt fina vardagsrum i Nybäck..


En bild från en tid du saknar
Tiden i Forshaga!
Partyförberedelser & Mina Sambosar.. Becca & Jojjo


En bild på något som betyder väldigt mycket för dig
Det här är liksom en dröm som gick i kras.. Mina fina pojkar!


En bild på tre-fyra stycken som gör dig glad varje dag
Vi träffas ju inte varje dag men ofta.. 
Beat, Fräck., Kummin, Jax och Kross



En bild där du gör något du gillar
Jag tränar vallning med Beat..
Foto:
Stef Krusengren



En bild från i våras
Maj - Jag träffar Jax för första gången.. 


En bild från i somras
En av all dessa dagar ute på Beteby..


En bild från i höstas
September - Sandra på Kelliegården med 16 bordercollie valpar
Foto: Stef Krusengren


En bild som väcker minnen
1. Första Lydnadstävlingen NÅGONSIN! Zorro och Jag på Stora Stockholm
2. Resultatet: 1:a pris och en 2:a placering Jag var sååå lycklig!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej!!

Vilka härliga bilder!! Många fina hundar och sommar, sol och vallning :D

Snygg hemsida du har gjort Slumpens skördar!!



Mvh Linda

2009-01-12 @ 23:58:52
URL: http://lindasbc.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0