Oj va länge sedan..

Dåliga jag! Vi har varit UPPTAGNA vill jag lova.. Tävlingar, träning och HÄRLIGA dagar i solen. Beteby är platsen tillsammans med Odd och Sara Nilsén, Örjagårdens kennel och så Miche och hela famlijen Sandström såklart! Vi har (hör o häpna) tränat massvis med hund! Tävlat men från min sida mest hejjat på. Vi har diskuterat working kelpie till öronen nära på blödigt och mest bara haft en underbar tid.  Tack ALLA!!

Jag har varit pinsamt dålig på att fota.. Jag har helt enkel varit så upptagen på att kolla på BRA kelpis att jag inte har kommit mig för. Syskonen Örjagårdens Bobby D och Yanka är sååååå fina hundar, deras mamma Capree Grace är inte illa hon heller. Jax och Miches Cindy har också gått fint denna veckan. Vi har varvat träning på fältet med träning inne i fårhuset. Mycket nyttigt för kelpie hjärnor! 


Hundar som väntar på sin tur.. Grace, Jax, Bobby D och Beat också Sara i bakgrunden

Mer bilder och om tävlingarna kommer! Jag lovar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0