Röntgad Jax!

Idag var jag bra nervös vi jag lova! Jax skulle höftledsröntgas.. Vi tog oss till Cimas veterinär i Vesslarp. Jax fick lugnande, han skrek som en stucken gris, men han skulle minsann INTE sova.. Kämade emot för allt han var värd, jagade flugor och höll på i största allmänhet.. Men vi fick till en fin bild och jag och veterinären tyckte båda att det så bra ut.. Sedan vet man ju aldrig men känslan i magen är GOD! Så nu håller jag alla tummar jag kan för att lillemans höfter ska vara fina..

Annars rullar dagarna på. Träning, långa härliga promenader samt massvis med valpprat och allmänt hund snack. Nu blir jag ensam här i några dagar så då kanske jag får mer tid att blogga!


En trött Jax på röntgen bordet i väntan upp uppvaknings medel..
Foto: Nikki

Tack Cima och Nikki för att ni följde med! Ni är BÄST!

Kommentarer
Postat av: Nikki o Mex

Tack själv för träningsvärk i magen efter stoppet på McDonalds....hehehehe.



Ta väl hand om dej o dogsen

Kraaam

2009-07-23 @ 17:42:16
URL: http://www.kelliegardensmex.cybersite.se
Postat av: Maria Nyberg

Finns det någe värre än att vänta på resultatet från HD röntg. Nu håller vi tummarna för att det ska bli "rätt" resultat. Ha det så bra.

Maria

2009-07-23 @ 21:55:55
Postat av: Sabine

Usch, det är pirrigt att vänta in resultatet. Men sa veterinären att det såg ok ut, då är det säkert inget. Hoppas det blir ett ok resultat. Hälsningar sabine

2009-07-24 @ 19:15:35
URL: http://www.mitchenskennel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0