Nyfriserad och idiot-Jax

Idag har jag varit o klippt mig hos Fredrika, min brors flickvän som pluggar till frisör.. Finfint vart det! Jag är såå nöjd!

 
Sandra 22 år, 10 månader och 9 dagar
Det var länge sedan jag bjöd på nått annat är hundar i denna blogg..

Men nu till Jax.. Han har kommit på att det är tråkit att bara gå fint vid sidan på promanderna.. Det händer ju ingenting! Så då passar han på att vräka i sig snö, han verkligen hetsäter.. Jätte gott enligt Jax.. När vi sedan kommer in så passar han på att hetsdricka vatten.. Vad tror du att resultatet blir! Jo han kaskad kräks i hela hallen.. Det står som en fontän ur munnen på honom ! PARTY eller hur!


IDIOT-JAX I EGEN HÖG PERSON..
Kan lova att han får gå i koppel! Han ska akta sig noga så han inte får nosgrimma..

Kommentarer
Postat av: Sabine

jättetjusig blev du, förstår att du blev nöjd.

2009-03-06 @ 21:33:28
URL: http://www.mitchenskennel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0