Va ska den heta?

Beat kan ett trix som inte Jax kan.. Det ser ut så här:


Men än så länge heter inte trixet nått.. Vad tycker ni att jag ska kalla det?

Just nu håller jag på o packar.. I morgon ska vi till Norrköping! JIPPPIE! Jag är hopplöst dålig på att packa och tar ALLTID med mig för mycket och ÄNDÅ gjömmer jag viktiga saker.. suck.. Jag har denna gången bestämt mig för vilken väska jag ska ta o så får jag helt enkelt inte ta med mig mer än vad som ryms i den.. Vi får se hur det går!

Jag har bokat tåg men då var det nån himlans ombyggnad på spåren så det blir till att byta till buss i Nyköping. Mindre kul men men vad gör man inte! Jag var o köpte ben till hundarna som dom kunde ha o roa sig med på tåget/bussen i varje fall.. Det kan alltid vara bra!

Kristina är så snäll att hon hämtar mig vid tåget och sedan ska vi drilla våra pojkar i vallningens ädla konst! Det ska bli SÅÅÅÅÅ roligt! Det var länge sedan vi tränade ihop.. Hoppas att kunna köra lite hämt från varandre, alltid bra att passa på när men e två! Släppa lilla Pim på fåren ska vi göra också, det är lika spännade varje gång men ser en nu hund på djur tycker jag..

Kameran i högsta hugg, batterierna på laddning bara jag inte glömmer den.. Nu ska jag packa vidare!

Kommentarer
Postat av: Sabine

Jippie, vad skoj med träning. Hoppas ni får jätteskoj och att träningen går bra. Sabine

2009-03-10 @ 09:22:13
URL: http://www.mitchenskennel.se
Postat av: Maria Nyberg

Va skoj. Träna åt mig också ;-). Ska till Örebro i morgon för lite träning men det är ju snöstorm både här och där så den blir förmodligen inställd. Nu funderar jag starkt på att flytta ner till Skåne där det förmodligen är snöfritt.

2009-03-10 @ 11:04:00
URL: http://workingkelpie.se/kogarden
Postat av: Lillemor

Hej! En av mina hundar gör så när hon ska sova! Ju tröttare desto mer troligt att hon viker in huvudet o lägger tassen över, hon lägger över ögat också (som om hon vill ha mörkt). Sedan sover hon :-) Jag ska försöka ta en bild!

2009-03-12 @ 09:52:02
URL: http://www.workingkelpie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0