En liten.....

....ja ni, jag vet inte vad han ser ut som för tillfället.. Den där Gadden.. Vad tycker ni??
Panter kanske.. Inte är det en hund han liknar i varje fall!


Grått, trist och tråkit är det här i Huddinge.. Men vi får dagarna att gå genom långa promenader, lite klicker-träning och massvis med dator jobb. SWKK's julnummer börjar bli färdigt.. Nu ska det bara lusläsas och rätta till alla småfel som dyker upp här och var.

Gadd växer så det knakar och han utvecklas fint! En lugn och trygg liten kelpie pojke är han. Vi övar ligg och nu kastar han sig i backen - en härlig attityd tycker jag! Jax försöker numera leka med sin bror men dock utan framgång. Jax kör sitt vanliga "morra och bita i halsen" vilken resutrerar i att Gadd kastar sig på rygg och är såååå underlägsen. Jax försöker då peta på honom med tassen men det hjälper inte heller..

I helgen ska vi hjälpa till med vallhundkurs ute på Beteby.. Vi längar men först ska vi en sväng ut till Kristina och hennes odjur. Bygga getstall stog på schemat och prata prata prata brukar det ju bli.. Och på måndag ska jag kolla på en grej.. Men än så länge är det hemligt!

Kommentarer
Postat av: odd magne

En kopi av sin mormor, hunden Tanja :-)

2009-11-18 @ 06:25:14
URL: http://workingkelpie.net
Postat av: Veronica & Basta

Panter tycker jag ligger nära till hands.... Men fin kille ju! Önskar dig en fin helg, och hoppas du rapporterar från måndagens manöver snarast - man blir ju nyfiken.....Kram på er!

2009-11-18 @ 16:15:10
URL: http://www.svekhult.com/hundia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0