Vi gick runt!

Jublande glad var jag inte efter våran bana men med lite perspektiv inser jag att det faktist inte var så illa ändå.. IK-2 bana på Breviksnäs med några av landets främsta förare med i startfältet.

Vi gjorde alla moment. Men i hämtet skulle han skulle ta utställningsdjuren så jag stoppade honom, vände honom med ett lock-back och sedan gick han ut fint, snabb framdrivning men INTE galen.. Och vi prickade ALLA grindar, delningen var så strulig men fålla in så fin! En vacker dag ska vi minsann slåss däruppe också!

Måste ju bara bjuda på denna film på lilla härliga Sticks.. "Min" valp ur Miches Piff/Rex kull.. (jag var ju bara hundvakt egentligen)


Kommentarer
Postat av: Caroline

Roligt att det gick bra på tävlingen. :)

69 poäng är ändå inte så illa. ;)



Och om lilla Kelpie-valpen på filmen...

Jag måste bara säga WOW!

Shit vilken tuff liten vallhund, redan nu!

Det där stärker definitivt min plan att äga en WK någon gång i framtiden. ;)

2009-11-02 @ 22:21:00
URL: http://www.flingeling.se
Postat av: Maria Nyberg

OOO va fint, den lille gråa, den blir bra (är bra). Ha det bra/Maria

2009-11-02 @ 22:24:37
Postat av: Cima - Kelliegården

Jag är så stolt över er gumman.. Jag vet hur du kämpat,,, Beat är fin, kul att du fick visa det. Stor kramiz från Skåne

2009-11-03 @ 07:47:32
URL: http://www.kelliegarden.com
Postat av: Sabine

Mmmm, Den såg härlig ut den lilla grå !

2009-11-03 @ 09:57:35
URL: http://www.mitchenskennel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0