Bortlottad helt enkelt..

Suck.. Nu är lottningen klar för tävlingarna som jag så fint anmält till.. Började nästan känna ett litet sug när jag var o kikade på WK mästerskapen, att tusan det vore ju skoj att tävla lite.. Men nej då.. På lördagen lyckades jag bli reserv nummer 23 med Beat och reserv nummer 26 med Jax.. (av totalt 26 reserver, hmmm) Tror ni att vi kommer med?? Men på söndagen då.. Jax fick startnummer 1 (!) och Beat 20e reserv (av 23).. Suck.. En helg, 43 mils enkel resa, en start, och då som nummer ett.. Jippie! NOT! Sov god världen!


Jag och Jaxen går VP, känns som om det var jättelänge sedan kan jag lova.. 
FOTO: Jasna Bohlin


Kommentarer
Postat av: Maria Nyberg

Hej

Klart du ska starta, du måste ju ändå vara där i tid nu när det är vet.besiktning.

Ja det ligger långt bort men det är ju så skoj.

Du behövs på tävlingsbanan.

Maria

2010-08-11 @ 13:34:45
Postat av: Sabine

Sicken osis med lottningen, men det ligger något i det Maria skriver. Hoppas du kommer iväg !

2010-08-12 @ 21:27:23
URL: http://sabineheiden.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0