Finfrämmande

Ännu mera nytt på sidan.. För er som inte ser rekomenderar jag att uppdatera en gång.. Jag har idag ritat lite hundar på datorn.. En liten Beat och en Jax vart det.. Är så nöjd med Beat men Jax var svårare.. Vad är han för färg egentligen.. Han vart kanske lite väl blå eller vad säger ni??

Annars här vi hunnit med en sväng ut till Tångestad och varit unghäst vakt.. Det går till så att Miche kör sin 2åring och jag står på vakt för att kunna hjälpa till om något går snett.. Som tur var skötte sig lilla Emil (ni vet ju att man inte ska döpa varesig hundar eller ungar till Emil, jag undrar hur det är med häster??) alldeles utmärkt så jag fick stå där i -19 grader så ett dimmigt fält helt ensam.. Det var bara lite kallt..

Men gissa vem som fick följa med hem..


Beat såklart.. Los är supernöjd nu när han har fått någon att ligga brevid..
Och Beat.. Ja han är precis som vanligt..

Jax var helt upprörd när Beat kom hem.. "Den är min!" "Här bor jag!" "Dit får du inte gå" "Den får du inte ta".. Beat tar det hela med ro, lägger sig i hallen och tittar på mig som: "Brukar han göra så här när ni får främmande??" Däremot när jag släppte ihop dem tidigare var det allt lite spänt mellan grabbarna men när Jax försökte sig på en liten attack och då gurglar det bara till i Beats hals och sedan går Jax snällt därifrån.. Inte så avancerat med andra ord.. Jax kaxar i stort sett aldrig med någon men han liksom bara måste försöka sig på Beat med jämna mellanrum.. Men som tur var har Beat inga svårigheter all att sätta den lilla blå på plats..

Nu ska jag ut med alla tre hundarna.. Men bara så ni vet så ska Beat tillbaka i morgon.. Det blir liksom fullt i min lilla lägenhet med så många hundar..


Kommentarer
Postat av: Veronica & Basta

Superfin layout på sidan!!! Du är så himla duktig på hemsida, teckning å layout!! vill också kunna

2010-02-12 @ 10:00:12
URL: http://www.svekhultia.bloggworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0