Grå dag och en Jax tavla

Idag tog jag och grabbarna en sväng och det var inte kallt och det snöade inte men det var ingen sol. Hade det varit det hade det varit helt perfekt. Nu var det bara grått, trist och molnen ser bara ut som om de väntar på att vräka ner en massa mer snö över Norrköping! Det räcker med snö nu faktist..


Stiligaste Jaxen..

 
Man ser inte vem han är släkt med va??

Idag har jag klickat in Los.. Han fattade snabbt som attan.. Användbart på promenaderna när jag försöker få honom att förstå att alla, människor, hundar, cykliser, bilar, barnvagnar, joggare och skidåkare INTE vill hälsa på honom.. Idag höll han på att hoppa på en joggare iadg! Pinsamt, då skäms man. Men det ska nog gå och göra stadshund av den lilla mannen också..

Idag har jag skapat igen.. En Jax tavla denna gången..

Är inte riktigt nöjd men det var länge sedan jag ritade så det är inte så konstigt att det inte riktigt blir bra i början.. Man tappar när man inte hållt på på länge.. Det är bara att ÖVA!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Fint du ritar. Måste fråga hur lyckas man gå hyfsat fint med 2 hundar i koppel, när valpen vill bita på den andre hunden och har extremt mycket vax i öronen eller något :)

2010-02-02 @ 18:42:50
URL: http://annaochpepzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0