Inspirerad!

Vall insperationen är tillbaka.. Efter gårdagens lilla träningssväng hos fåren och kvällens årsmöte i Östergötlands Vallhundsklubb är vi laddade igen..

Detta gjorde att jag bara var tvungen att pyssla ihop en "vallhunds" layout .. Först tänkte jag göra en kall vall-vinterlayout med is, blått och snö men det vart sååå stelt.. Och dessutom är jag lite lagom trött på all snö så detta är mitt sett att protesera. En Jax layout med massvis med lamm.. Kan ni gissa vart jag tog färgskalan ifrån?

Idag har jag försökt mig på att trötta ut dessa två fyrabenta jag för tillfället har.. Gissa hur? Jag tänkte att de skulle få jobba lite i snön, går jag på stigar och vägar trippar de så snällt framför mig.. Jag vill ha dem hoppandes i snön. Lösningen = inga stigar eller vägar. På med ett par stövlar och sedan bar det av till himmelstalundsfälten och sedan pulsade jag. I en timme i ca knähög snö!!! Vem tror ni var tröttast? Jag eller hundarna?

Men detta med vallningen alltså.. Jag fick en fin mugg idag på årsmötet, det får alla som har godkänt hundar under det gångna året! En roligt tradition tycker jag. Jag bestämde mig där och då att jag och Jax minsann ska visa dem, er, alla! Han kan, jag kan och vi kan! Vi ska satsa i år! Beat ska satsas på nu i vår och så tar vi Jax till sommaren.. Det blir toppen!


Du & jag Jax, vi ska allt visa dem..

p.s Jag vet att det är lite snett och att det är ett svart streck mitt i bilden "däruppe" på nya designen
men jag bara orkar inte fixa det just nu..



Kommentarer
Postat av: Anneli

Jättefin design! Jag håller med dej om att man är trött på snö nu..! Jag vill ha vår och hänga i fårhagen och titta på lammen. Alltid lika mysigt! Ha det bra! Lycka till med dina vallhundar i vår och sommar! :-)

2010-02-11 @ 22:47:54
URL: http://annelitens.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0