Nyttiga tillbaka blickar

Idag har jag letat fram några gammla bilder att bjuda på.. Det är roligt att valla med en hund men att valla med två det är super roligt.. Jax och Beat fungerade riktigt fint tillsammans..

Däremot ska en viss svart/vit/brun herre nästa gång jag tar sånna här bilder inte gå PÅ djuren utan en bra bit bakom. Naturligt avstånd.. Vad är det undrar Beat? Det är när man kollar på gamla bilder och filmer man ser alla fel som man då släppte igenom.. Men man får trösta sig med att man lär sig till nästa hund och jag med Beat numera är helt inne på rätt spår..



Avstånd var det ja..

 
En kelpie med koll och en bc som bara ser det han vill se..
 

En Beat som nästan går MITT I FLOCKEN..


Samarbete! Detta är det BÄSTA som finns.. Beroendeframkallande eller vadå!
Jag har VALL-ABSTINENS!


Idag fick sig den lilla Los ett pass i hagen.. Och hör o häpna.. Han kan numera runda djur.. Eller i varje fall åt vänster! Men det sa klick i hans huvud, jag lovar jag var där, jag hörde det.. Och så kom han bara på va bra det var om man sprang runt djuren för då kom man likosm på andra sidan och då huxflux vart djuren alldels stilla.. Ska bli spännade att se nästa gång om han kan komma ihåg det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0