Sent

....blev det verkligen igår kan jag lova.. O,m någon är folkskygg och vill gå ensam på preomeader så rekomenderar jag min park klockan halv två en snöig tisdagsnatt.. Jag lovar jag var väldigt ensam..

Gårdagen bjöd nämligen på lite trav (för ovanligehtens skull).. Eskilstuna eller Sundbyholm som den travbanan heter och hästen var vinnare Ida från förra veckan.. Vi fick stå i ute box (!!!!) kallt vill jag lova.. Jag tänkte jag skulle se lite så där okej ut så jag tog bara ett par kängor med sockor i.. (i häst världen är man likosm nästan inne men jeans, raggockor och kängor, hundvärlden också föresten) och detta val gjorde såklart att jag blev både blöt och kall om föttrena.. Frös så jag skakade.. men men.. Sela sela, fixa dona..


Ida innan värmning.. Är det någon som kan gissa sig till Miches favorit färg??


Ett snöigt Sundbyholm..


Resultet ska vi inte prata högt om.. Nästa gång går det bättre, det känner jag på mig.. Men det var ju faktist inte hästens fel!


Idag i Norrköping varnar man folk för att gå ut, flera skolor är stängda, lokaltrafiken går knappt alls.. Men andra ord en dag man håller sig inne på.

Snöar gör det hela tiden, jag fick knappt upp porten i morse när vi skulle gå ut.

Jag måste ändå säga att man blir lite fashinerad av vädrets makter.. Nu får man verkligen svart på vitt hur små vi är. Lite snö och ingenting fungerar som det ska.. Det ska egentligen inte så mycket till..

Jag planerar att spendera dagen å här: Te + bok, Te + bok, lite surf, kort promenad, Te + bok osv..

Känns som en sån dag helt enkelt..

Jax och Los tar en dag utan aktivitet med ro..

Kanske blir det lite klick och trix träning senare om vi får lust.

<---- En gäspand Jax.. Han ser nästan farlig ut..



 
En Jax i sin korg


Det går inte att fota Los. Så fort jag tar fram kameran kommen han ålandes längs marken..
Så nyfiken.. Så det blir mest bara en nos..



Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej!

Hör av dej när du läser detta.



//Carina

2010-02-04 @ 10:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0