Skryt

Eller skryt och skryt är det väll inte.. Sanningar som vi brukar säga.. Hundarnas vallnings sidor finns nu att beskåda.. För att komma till Beats vallningssida klickar du HÄR och för att komma till Jax sida klickar du HÄR.. (eller så klickar du dig in på hundarnas sidor, det funkar ju det med..) 

Jag har fixat lite med gamla bilder (de jag har lyckats att rädda från min gamla dator *suck*)..

Jag måste bjuda på några favorit bilder. Temat för dagen är TILLSAMMANS


Guinness och Jax..
Jag minns detta tillfälle så väl för det var första gången som Guinness accepterade Jax



Jax och Beat på Kelligårdens gräsmatta.. Vilka underbara dagar vi hade!


Samarbete.. Beat och Jax håller djur ute i Beteby


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0