En liten tur i parken..

Tänk så flitig jag är med denna blogg för tillfället! Duktiga jag!

Jag stupade i säng vid halv 10 efter gårdagens strapatser och vaknade strax innan 10.. En hyfsad nattsömn kan man ju säga.. Men jag vakande till någongång mellan 4 och fem av att Jax på något sett lyckades putta till bokhyllan.. Överst på den står några lydnadspriser och dessa fick han såklart i huvudet.. Ja det var väll egentligen det jag vakande av.. Jax som skrek till och kastade sig ut i hallen.. Men efter att ha plockat upp alla priserna och flyttat korgen kunde vi lugnt somna om igen.. 

Vi tog oss en sväng om våran härliga park på morgonen och det blev några mobilbilder.

  
Några bilder på Jax hemliga besökare
   

 
Snyggve och snyggves kompis


Tillsammans på väg hemåt


Kommentarer
Postat av: Veronica & Basta

Hmmm....Jax´ hemliga kompis ser exakt ut som min Basta...men hon är ju här?! :-)

2010-01-26 @ 23:49:32
URL: http://www.svekhult.com/hundia
Postat av: Maria Nyberg

Roligt. Jag vet, du vet rycktet sprider sig snabbt. Ibland till o med innan det hänt.



Det blir nog jättebra.



Ha det bra, i denna förbannade snö.



Maria

2010-01-28 @ 12:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0