Kall lördag

Kallt, så oroligt kallt idag men sol så snart ska vi ge oss ut på en lååååååång promenad. Jag och Jax höll på att frysa ihjäl när vi var ute i morse.. Igår letade jag fram mina ritsaker. Dom har jag inte haft framme sedan i somras.

Jag kan INTE rita på frihand utan måste ha något att rita av men då brukar det oftast bli bra.. Ett av mina favorit foton på Beat fick det bli denna gången..



En stilig Beat, jag gillar hans utryck på denna bilden..


Jag börjar med att rika lite konturer och ögon och nos..
(mobilbild i dåligt ljus..)



Efter det är det bara att sätta igång..

Länge än så har jag inte hunnit.. Ibland behöver man vila lite ifrån teckningen en stund och sedan ta tag i den igen.. Så känns det nu! Diska - städa - långpromenad! Min dag idag!


Kommentarer
Postat av: Sabine

Wow ! Vad duktig du va på att rita ! Snyggt !

2010-01-30 @ 20:46:16
URL: http://www.mitchenskennel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0