Och så var vi bara två igen..

Jax hemliga kompis har åkt hem.. Nu är det bara jag och Jax igen.. TOMT känns det kan jag lova.. Både jag och Jax hade liksom vant oss vid att ha en liten svart tik tassandes här hemma!

Därimot var vi och hälsade på storebror Beat idag. Han är så lycklig. Tror aldrig att jag har sett honom som han är nu! Han mår bra på sitt "kollo".. Så han får allt stanna ett tag till.. Det är med en liten kluven känsla jag lämnar honom kan jag lova. Jag är så glad att han mår TOPPEN, han har aldrig varit finare i hull eller haft mer päls.. Tydliga tecken på att han mår super tycker jag. Men det är ju inte jag som får honom att må så.. 

Skulle jag ta hem honom nu skulle jag bara göra mig själv lycklig.. Jag tröstar mig med att han blir överlycklig när jag kommer och försöker förtränga att han inte vill följa med mig när jag går..


Gadden, Jaxon och Beaten i djupsnö.. 

Deppig blogg. Jag vet! Jag ska skärpa mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0