På G igen!

Nu är vi på plats i Norrköping! UNDERBART helt enkelt! Det får bli mobilbilder! (ny mobil.. Skryter!)


Folkparken - här går vi promenader varje dag!


Jax tycker om sin lillebror!


Nummer 11 - Här bor jag!


Mitt lilla kök! Gadden på golvet och min nya "bästis" (d.v.s. dator) på bordet!


Vardagsrummet!

Igår var jag ute hos Miche och hör och häpna nu.. Jag har kört travhäst, snabbt långt, liksom tränat! Sååå otroligt roligt, spännade och lite, lite läskigt! Hästen på bilden är Brave Run en av dem jag körde igår! 

I morgon ska jag träna hund! Äntligen! Ska bli roligt! Jag har en IK-2a inbokad med Beat om en månad så nu är det dags att komma igång igen! 
 


Kommentarer
Postat av: Sabine

Åh, häftigt, ska du bli travtränare? Härlig känsla att sitta bakom körhäst. Fint du kommit "på plats" i ditt nya. Vallträningsmöjligheterna blir kanske fler nu också, skoj !

2010-01-03 @ 18:11:32
URL: http://www.mitchenskennel.se
Postat av: Mamma

Hej !

Kul att få tjuvkika lite hur det ser ut på nya adressen .

Vi hörs !

Kram ,kram !

2010-01-04 @ 06:49:33
Postat av: Anonym

Hej bästaste du,, skönt att du kommit på plats gumman.. Vi MÅSTE ses snart. Stor kram från alla två o fyrbenta här.. Watch börjar bli RIKTIGT tjock o Spot är en STJÄRNA,, Kramiz

2010-01-04 @ 11:35:41
URL: http://www.kelliegarden.com
Postat av: Veronica & Basta

Vilken mysig lägenhet!!! Grattis, vad härligt!



....men låt inte Micke lura dig på dumheter - köra häst?! fnyser Du ska ju träna hund!!!!!! :-)



2010-01-05 @ 00:33:26
URL: http://www.svekhult.com/hundia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0