Snart nytt och kallt som tusan..

Jag ska snart snart sanrt komma med en ny design därför är bloggen lite lätt rörig just nu!
Idag har det i Norrköping varit HUR kallt som helst.. Man ville inte gå ut alls men ändå gick jag en låång sväng med grabbarna.. Vi var ute i säkert två timmar.. Jag hade så mycket kläder att jag knappt kunde röra mig och hundarna fick faktist ha täcken.. Är det -15 så är det! Stackars Gadd hade prolem med sina remmar runt bakbenen. Stackarn, men vad jag skrattade.. Elakt jag vet men han såg bara för rolig ut!



Lilla Gadd har fått låååång nos! Här ser han så snäll ut men skenet bedrar. Han går ibland under namnet svarta f-n och det förtjänar han ofta kan jag lova! Han kan INTE göra någonting sakta, han kan INTE vara stilla mer än högs en halv minut på samma ställe, han måste ALLTID ha någonting i munnen! Han biter på ALLT och han inte hetsslickar på golv eller möbler. Han hetsdricker vatten, hetsäter sin mat, kastar sig in i ALLA bilar och testar ungeför 40 gånger om dagen om han verkligen inte kan springa fortare än sist han försökte.. Jax var en jobbig valp men detta är ett monster!

 
Här har vi ett av Gadds många små projekt!
För den som inte ser vad bilder föreställer är det (eller kanske var det) en matta..
  

Jaxon är bara så trevlig att ha och göra med för tillfället! Man uppskattar verkligen att ha en hund som kan vara i möblerade rum utan att det hela tiden går sönder något.. Lite perspektiv man andra ord, jag kan ibland tycka Jax är jobbig. Men jag tar tillbaka det..


"Snälla mamma??"
Vem kan motstå den blicken..


Jax väntar på möte in the middle of nowhere..


Kommentarer
Postat av: Veronica & Basta

Åh vad snyggt!!!

2010-01-10 @ 22:51:22
URL: http://www.svekhult.com/hundia
Postat av: Anna

Och jag som trodde jag hade en jobbig valp :)

2010-01-12 @ 17:20:33
URL: http://annaochpepzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0