Inget kelpiemästerskap!


Det bara är så! Ja! Jax går bättre än någonsin. Ja! Alla visslor sitter som en smäck. Ja! Vi har tränat mycket och långt. Ja! Han har mer erfarenhet än någonsin. Men NEJ vi utsätter oss inte för det igen. Så är det bara!

Jag har letat IK-1 tävlingar som passar och som är lagom långt bort men nej.. Inte.. Därför har vi inte tävlat.. Han är inte en sämre hund för det. Jag vet var jag har honom! Det räcker just nu!

Jag skulle önska att jag skulle kunna ta kelpiemästerskapet som en kul grej men det kan jag inte. Jag lägger in en otroligt massa prestige och värdering och då blir det inte bra. Jag kanse åker och tittar.. Eller kanske inte..

Det är okej att tycka att jag är feg! Det är okej att tycka att jag gör en stor grej där det inte behövs.

Jag vet vart Jag står!

Kommentarer
Postat av: Veronica & Basta

Du är då verkligen inte feg, du är stark nog att själv avgöra vad som är viktigt och inte viktigt för dig och Jax just nu. Att ni är superduktiga råder det inget tvivel om, och Jax är ju bara barnet ännu så det finns all tid i världen! Vore ju skoj att träffas förstås.....:-) Kram!!

2010-07-25 @ 23:21:51
URL: http://www.svekhultia.wordpress.com
Postat av: Sabine

Tycker att det är starkt att säga nejtack när det inte känns rätt att starta. Han är ung och det är ett kelpiemästerskap även nästa år. Kramar !

2010-07-26 @ 21:12:38
URL: http://sabineheiden.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0