Blogg torka..

Ambitionen att blogga har försvunnit.. Jag vet inte riktigt vart den tagit vägen.. Jag vet inte heller när den kommer tillbaka.. Jag har egentligen massor att skriva om men har inte riktigt lust!

Valpen sköter sig ibland när man har tur.. Hon är mer vild än tam o möblerar gärna om i hallen, biter sönder saker (ibland även människor) och retas konstant med sin pappa.. Men vad hade jag väntat mig?? Monsterunge är hennes nya namn föresten!

På återseende någon gång då allt känns lite roligare helt enkelt!


Odjuren åker lastbil. Jax har ett perfekt litet fönster i titthöjd o dottern ligger o slappar..
Notera: Lugn valp!!


Brave på hemväg i skritt (jag går bredvid) med en sten i skon..

Det är lite så allt känns just nu.. EN bra beskrivning! Ensamt, somrigt vackert (man borde vara glad) men ändå har jag kvar den där stenen i skon..


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej lilla du !

Jag kommer på fredag och tar ur stenen förhoppningsvis ?!.... iallafall tillfälligt för då har vi fullt upp!

Kram,kram

2010-06-02 @ 07:35:06
Postat av: Anneli

Gu va konstigt! Jag känner PRECIS likadant..!

2010-06-02 @ 11:43:27
Postat av: Stina

Hej Sandra!

Jag har hälsningar fr Robin. Han ringde igår o har det bra, men längtar hem. Kommer i augusti någon gång … Hit till Danmark först, sen Stockholm, sen Oslo.

Grattis till valpen. Jag röstar för Lyra. Fungerar bättre som ord, än Lana. Lina skulle vara bättre än Lana.

Jag behöver din mailadress. Karin gav mig en som inte fungerade för några dar sen. Mina norska kompisar Hilde o Arulf med döttrar Lisa o Mari – här handlar det om Mari – har skaffat en fin bordercollie och Arnulf har skickat en film till mig som jag ville sända vidare till dig …

Kram Stina o Bella (som har ett litet sår som hon får pencilin mot. Blir man dålig i magen av p? Hon fiser!! Har hon aldrig gjort förr …)

2010-06-05 @ 20:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0