Funderingar

Det har varit lugnt i bloggen om Beat på sistone.. Han lever livet ute på Beteby och bli lycklig varje gång jag träffat honom. Tränade honom igår och han gick som en pärla. Lugnt, tryggt och balanserat. Jag önskar att jag hade en gård så jag kunde ge honom ett riktigt vallhundsliv..

Jag har varit sååå sugen på tävlingar med båda hundarna men känner nu att det får vänta. Vi har massvis att träna på och jag har annat som just nu får gå före.. Så planen blir att plocka ut dem båda i höst och ligga lågt och träna på i sommar! Jag ska INTE stressa men jag tycker ju att det är sååå roligt att åka på tävling men blir besviken o ledsen om det inte går som jag vill därav skyndar vi långsamt!

Jax som har skött sig fint på senaste träningarna var igår döv och het så det blev attityd träning i 25an för hans del och envis som synden är han den hunden om han sätter den sidan till.. Jag vet vart Ness har ärft det i från!

Kommentarer
Postat av: Veronica & Basta

Du är så klok! Och tänk så skönt med en hel sommar med träning och fnulande utan att behöva anpassa det till tävling - då blir tävlingarna i höst både bra och roliga!!! Kram!

2010-06-09 @ 23:43:50
URL: http://www.svekhultia.bloggworld.se
Postat av: Mamma

Då säger jag välkommen lilla Ness! Passar perfekt för hon är så söt och som sagt det klingar bra ihop med Jax .



Kram ,kram

Mamma

2010-06-10 @ 07:10:52
Postat av: Pappa

Hej älskling. Ness.....skit bra! Lätt att säga/ropa, passar till Jax, rimmar historiskt samt är ju namn på ett "monster".

//P

2010-06-10 @ 21:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0