Inte riktigt som alla andra..

..valpar är hon min lilla Ness.. Jag trodde efter att ha haft Stick, Gadd och Los att detta med att ha valp skulle gå på rutin. Men inte när de är som Ness.. Hon är sååå trygg i sig själv och roar sig alldra bäst på egen hand. Därav är det husarrest som gäller för lilla fröken! Hon får bo i box och hundgård och vara med under kontrollerade former och redan nu börjar man se en liten förändring i hennes sätt att vara. Mer kontaksökande och intresserad av att ha koll på mig. Kommer självmant och vill vara lite nära. Framsteg! Vi fortsätter på samma spår.. Det var någon som sa "Kelpie valpar är till för att spärrans in, då blir de snälla" Jag är mycket beredd att hålla med!
 


Finaste pappa hunden med Ness på kvällpromenad..


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej! Tänkte fråga dig om du vet någonstans man kan gå vallningskurs med kelpie ? På de flesta ställen vill dem bara ha bordercollie. VH: Anna

2010-06-14 @ 21:36:30
URL: http://annaochpepzi.blogg.se/
Postat av: Mamma

Halloj!

Kanske Ness vill segla med oss i sommar hi,hi ?



Kram,kram

2010-06-15 @ 07:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0