Ljuvligt underbara...

Idag har jag äntligen träffat Jax/Alva valparna! Nio dagar gamla, otroligt jämna och antagligen det vackraste som finns på denna jord just nu! Alva vart lycklig över vi ville kika på hennes finfina barn. Lade sig lugnt tillrätta och lät mig pyssla med de små! Hon är härlig den tiken.

Bilder så klart!


En stolt mamma med sina små


Valphög


Finns det något sötare än deras små små fötter??

Presentation


"Ljusa hanen" Black and tan hane, vitt bröst


"Mörka hanen" Black and tan hane


"Lill-Jax" Blue and tan hane, vitt bröst, störst just nu


"Ljusa tiken" Black and tan tik, vitt bröst och haka


"Mörka tiken" Black and tan tik


Två blue and tan tikar svåra se skillnad på


Samma tikar igen. Vänsta tiken ngt större med vitt bröst, högra tiken en nyans mörkare

Jag läntar redan tills jag får se dem nästa gång!

KULLSIDAN ÄR UPPDATERAD


Kommentarer
Postat av: Mamma

Oj vilka fina Jax/Alva blandningar !

Ses i morgon !



Kram

Mamma

2010-03-31 @ 20:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0