Hemma igen..

Nu är jag tillbake efter en härlig semester på Kreta. Varmt, soligt och helt enkelt alldeles underbart!

Jax vart överlycklig när jag kom hem.. Han var så glad att han INTE sov på hela natten.. Mindre kul men men.. Härligt att vara hemma igen.. Här är det fullt upp, kurs i dagarna två för Joel Svensson.. En tävlingskurs som riktar sig för ekipage som vill starta IK-2. Tanken var att jag skulle köra Jax men efter incidenten med pinnen i halsen för 2½ vecka sen har han inte fått gå ett endaste pass och han är inte rikigt bra i halsen än så han får vila. Jag ger mig på Beat i stället, vi ska ju tävla lördag och söndag så det kan bli en bra uppladdning.

Han var ju på Öland med Miche o då var han svår och mycket och bitvis döv. Så vi övar massvis på lugn i alla situationer speciellt när djuren springer. Jag ser verkligen fram emot att få hjälp av Joel, han e grym!

Jax valparna är nu registrerade! Jippie! Känns så bra när man kikar på Jaxens sida på SKK o hitttar alla barnen på hans avkommesida!  


Idag blir det hundträning och förberedelser inför kursen.. Jag ska fota massor!!


Beat med fina attityden! Han kan om han vill den mannen..


Ben "ugglar"


Hur mycket har man inte saknat gröna fina hagar att träna i..
Miche o Rex i en finfin naturhage!


Kommentarer
Postat av: Cima

Hej gumman o välkommen hem... Massor av lycka till i helgen o jag är sååååå ledsen att jag inte kan komma upp,,, Saknar dig - vill tävla o ja träna massor men nu får jag nog tyvärr gilla läget :(

Massor av kramar till dig o dogsen <3

2010-05-13 @ 08:34:27
URL: http://www.kelliegarden.com
Postat av: Mamma

Massor utav Lycka till från oss i storstan,nuru Beat får du visa vad du kan .....vi vet ....

Kram ,kram

Mamma & Thomas & Soya

2010-05-13 @ 11:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0