Kelpie ett och två i parken..


Natten har varit lugn.. Liten har skött sig exemplariskt, sovit sött och inte en endaste olycka! Gullehund! Jax tycker att hon är så söt så söt.. Så söt att han minsann anser att han ska mata henne.. Det vill säga stöta upp mat till henne.. Har INTE haft någon hane som anser sig ska göra det åt en valp.. Men Jax är ju speciell på fler än ett sett..

Liten, Lana, Myra eller vad hon nu ska heta är en trygg och cool valp.. Finner sig snabbt i alla nya situationer, busar en kort stund sedan somnar hon sött någonstans. Ute är hon nyfiken men håller sig ca en meter ifrån mig och Jax, stannar vi lägger hon sig på mina fötter och spanar på allt som händer runt omkring.

Om jag går ut hemifrån, typ ner i tvätt stugan lägger hon sig på hallmattan och väntar tyst tills jag kommer tillbaka! Detta känns sååå bra med denna lilla hunden! Ska bara hitta på ett passande namn till henne.



Söcker söt! 


Ligger o funderar


Kontaktsökande


Kommentarer
Postat av: Sabine

Så härligt att det känns rätt med lilla Lana. Mamman till min första kull hette Myra (Lantgårdens Sissi) och hon hade en tik efter sig som fick heta Myra, Mitchens Myra, mor till Kongahälla Tanja som är farmors mor till Lana. De var vilda brunMyror bägge två. Ha det gott!

2010-05-20 @ 19:15:37
URL: http://sabineheiden.wordpress.com
Postat av: Therese

Så fruktansvärt söt :D Myra tycker jag var ett gulligt namn!

2010-05-21 @ 13:28:45
URL: http://www.hundbiten.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0