Nu är hon äntligen här!

Välkommen hem VanPelt's Lana.. Jax dotter och vår nya familje/flock medlem..


Ungefär lika stor som en sko..


Hon somnade sött i bilen efter cirka 1½ minut, sov hela vägen.. Kom in i lägenheten, gick en varv o kikade, slickade lite på Jax och sedan tog hon tag i den rosa leksaken hon har på bilden. In under sängen och där låg hon o morrade på Jax.. Ut igen efter en stund och drack lite vatten.. Vi gick då ut i parken o hon rastade sig direkt! Nu sover hon sött i en av korgarna.. Jag är redan förälskad!

Om hon ska heta Lana är ännu oklart.. Jag smakar lite på det! Vad tycker ni?
Myran känns annars som ett passande namn!



Kommentarer
Postat av: Emilie

Kul med nya tillskottet... Då har Kellie en sondotter i närheten då :P



GRYMT SÖT!



Hoppas vi ses på lördag :)

2010-05-19 @ 22:05:02
URL: http://kellies.blogg.se/
Postat av: Anneli

MYRAN! Heltklart! En kelpie vid namn Myran. Passar bra i min mun om inte annat! :-)

2010-05-19 @ 23:06:55
Postat av: Michelle

grattis till nytillskottet :D

supersöt liten flicka !

2010-05-20 @ 00:27:06
URL: http://michelleochjack.webb.se
Postat av: Mamma

Bedårande söööööööööt Myran inte så tokigt.

Ser fram emot att få se henne nästa helg.

2010-05-20 @ 07:18:35
Postat av: Lotta & Jenny

Vilken sötnos!!

Så det var dax för en tjej nu!!?

Myran är sött tycker jag. Eller mollan kanske ?

Molly?

Kram / Lotta & Jenny

2010-05-20 @ 20:48:23
Postat av: anna

Grattis till valpen! En riktig sötnos!

2010-05-21 @ 14:50:08
URL: http://annaochpepzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0